Inleiding

Elke organisatie kan wel een professioneel ogende website gebruiken. Het creatieve team van Multimedium zorgt ervoor dat bedrijven in staat zijn om de bedrijvigheid te stimuleren met effectieve, gebruiksvriendelijke en perfect op maat gemaakte websites en apps. Werken onder strikte deadlines, met behoud van een creatieve geest, vraagt om digitaal talent. Dat is vandaag de dag soms moeilijk te vinden door de extreme concurrentie in het digitale landschap. 

Employer branding

Multimedium had hulp nodig met hun employer branding en benaderde Marketing FiZZ. Samen identificeerden we de kernwaarden hun kernwaarden en kregen we inzicht in het ‘perfecte’ digitale profiel. Met deze inzichten, werd een strategie geïmplementeerd om nieuwe familieleden van Multimedium aan te trekken.

We zagen meteen dat Multimedium een geweldig team is. Dit wilden we laten zien met een leuke bedrijfsvideo. Hiervoor stelden we een scenario op, belden we onze cameraman en waarschuwden we het team om hun beste outfit te dragen!

Bekijk hier het resultaat:

Campagnes

Natuurlijk was het doel van de employer branding campagne om geschikte kandidaten aan te trekken. De video, de foto’s en de bijbehorende content zorgden ervoor dat er leads werden gegenereerd. Hier konden geïnteresseerde kandidaten in een Quickscan testen of ze in het team pasten. We communiceerden dit alles in een grappige tone-of-voice, iets wat perfect bij Multimedium past.

Quickscan van Multimedium employer branding campagne

Social Media

We organiseerden een fotoshoot waarvan de foto’s op de website en sociale media van Multimedium gebruikt werden.